1- сыныпқа қабылдау тесті 2-нұсқа
Имя:_
Жасы: ______________________________________________
Мекен-жайы: ______________________________________________
Байланыс нөмірі: ______________________________________________
№ |
І. Қоршаған орта туралы жалпы түсінік |
Дискриптор |
Жалпы ұпай саны |
|||
1 |
Біздің еліміздің Мемлекеттік Рәміздерін ата.
|
Ту |
1 |
|
|
|
Елтаңба |
1 |
|
|
|||
Гимн |
1 |
|
|
|||
2 |
Сен тұратын қала мен мемлекет қалай аталады? |
Көкшетау |
1 |
|
|
|
Қазақстан |
1 |
|
|
|||
3 |
Өзің туралы әңгімеле |
Аты-жөні |
1 |
|
|
|
Жасы |
1 |
|
|
|||
Сөйлемді толық айтады |
1 |
|
|
|||
Сөйлемді дұрыс құра алады |
1 |
|
|
|||
4 |
Қазақстанның астанасы қай қала?
|
Қазақстанның астанасын айта алады |
1
|
|
|
|
5 |
Жылдың ең суық мезгілін ата. а) қыс ә) көктем б) жаз в) күз |
Ең суық мезгілді айта алады? |
1 |
|
|
|
6 |
Жыл мезгілдерін ата. - Мен төрт жыл мезгілінің атауын білемін: ... |
Күз Қыс Жаз Көктем |
1 1 1 1 |
|
|
|
7 |
Әр жануарды өз баласымен байланыстырып сыз.Оларды ата.
|
Әр жануарды өз баласымен байланыстырып сыз.Оларды ата |
1 1 1 1
19
|
|
|
|
|
|
|||||
ІІ. Баланың интеллектуалды даму деңгейі |
||||||
8 |
Мына сөздерді буынға бөл. Ана ……………………..
|
«Ана» сөзін буынға бөледі |
1 |
|
|
|
|
ағаш………………….
|
«Ағаш» сөзін буынға бөледі |
1 |
|
|
|
|
парта………………….
|
«Парта» сөзін буынға бөледі |
1 |
|
|
|
9 |
Әріптерді жаз.
Б……………………… |
«Б» әріпін жаза алады |
1 |
|
|
|
Ж…………………………
|
«Ж» әріпін жаза алады |
1 |
|
|
||
Қ…………………………
|
«Қ» әріпін жаза алады |
1 |
|
|
||
Н………………………… |
«Н» әріпін жаза алады |
1 |
|
|
||
10 |
Дауысты дыбыс әріптерін белгіле. Ц. Щ. П. Ү. Ғ. М. Ч.
|
Ү |
1 |
|
|
|
11
|
Сөзге дыбыстық талдау жаса
Парта дәптер қалам
|
«Парта»сөзіне дыбыстық талдау жасайды |
1 |
|
|
|
«Дәптер»сөзіне дыбыстық талдау жасайды |
1 |
|
|
|||
«Қалам»сөзіне дыбыстық талдау жасайды |
1 |
|
|
|||
12 |
Суреттер мен әріптерді сәйкестендір.
|
Алма - А
|
1 |
|
|
Телефон - Т
|
1 |
|
|
||
Шана – Ш
|
1 |
|
|
||
Уық – У
|
1 |
|
|
||
Піл - П |
1 |
|
|
13 |
|
Дауысты дыбысты табу
|
1 |
|
|
Дауысты дыбысты табу |
1
18 |
|
|
ІІІ. Баланың жаратылыстану-математика ғылымдарын оқуға бейімділігін диагностикалау
14 |
1-ден 20-ға дейін тура сана.
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
1 |
|
|
||||||||
15 |
1-ден 20-ға дейін кері сана.
|
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 |
1 |
|
|
||||||||
16 |
Бос торкөздерге қажетті санды жаз.
|
2,4,6,7 |
1 |
|
|
||||||||
17 |
5 санының көршілерін ата. |
4,6 |
1 |
|
|
||||||||
18 |
Есептерді шығар. 6+1= 4+4= 5+3= 2+6=
|
7,8,8,8 |
4 |
|
|
||||||||
8-8= 5-0= 7+2= |
0,5,9 |
3 |
|
|
|||||||||
19 |
Есептеп тап. Көлден ұшты алты қаз, Қайтып қонды үш қаз. Қонбады оның нешеуі,
Қане, кім тез шешеді? |
3 |
1 |
|
|
||||||||
20 |
|
3,5,6,9 |
1 |
|
|
21 |
|
|
|||
піл |
1 |
|
|
||
Сироп |
1 |
|
|
||
Пирзатоз |
1 |
|
|
||
Лось, жаба, Кувшины, малыши, Саранча, пена |
1 |
|
|
||
22
|
Какие элементы отображаются на картинке? Какой из пунктов более продвинут в каждой части? Как они называют их одним словом?
|
Скамья |
1 |
|
|
Шелек |
1 |
|
|
||
Ананас |
1 |
|
|
||
Автомобилей |
1 |
|
|
||
Мебель |
1 |
|
|
||
Игрушки |
1
|
|
|
||
Общий балл: |